کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری با حضور 400 ناشر کشوری

14 تير 1393 ساعت 11:43

دهمین نمایشگاه کتاب استان چهارمحال و بختیاری 27 شهریور با حضور بیش از400 ناشر و نمایندگی نشر در شهرکردآغاز به کار می‌کند.


جواد کارگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: ۲۷شهریور ماه دهمین نمایشگاه کتاب استان با حضور ۴۴۰ ناشر و نمایندگی نشر در محل دایمی نمایشگاه‌های واقع در شهرکرد افتتاح شد.

وی افزود: در این نمایشگاه، ۳۵۰ تا۴۴۰ ناشر سراسری و استانی حضور دارند و ۳۰ هزار عنوان کتاب را در ۲۲۰ غرفه عرضه می‎کنند.

کارگران تصریح کرد: در این نمایشگاه، آثار متنوعی در موضوعات عمومی، دانشگاهی، کمک‌‌درسی، کودک و نوجوان و مذهبی به فروش می‌رسد. همچنین بخشی ویژه‌ برای ارایه کتاب‌های بومی در این نمایشگاه حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش جنبی نمایشگاه کتاب امسال نیز می‌توان به برنامه‌هایی مانند رونمایی از کتاب‌ها، نشست‌هایی با موضوع سبک زندگی و تربیت فرزندان اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در نخستین جلسه هماهنگی این نمایشگاه‌ها تصمیم برآن شد تا این نمایشگاه آن‌گونه که شایسته است از سوی ناشران و علاقه‌مندان تخصصی حوزه کتاب جدی گرفته شود و مشکلات نظیر امکان اسکان و حمل و نقل مرتفع گرددتا حضور موثر فعالان نشر را در این نمایشگاه داشته باشیم و فرصت خوبی برای حضور آثار ارزشی فراهم آید.

کارگران با بیان اینکه دهمین نمایشگاه کتاب از ۲۷ شهریور ماه آغاز به کار می‌کند و تا ۳مهر ادامه دارد، افزود: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های کتاب این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 15855

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15855/برگزاری-نمایشگاه-کتاب-چهارمحال-بختیاری-حضور-400-ناشر-کشوری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir